2013 m. rugsėjo 23 d., pirmadienis

Savanoriavimas Ispanijoje (1)

Pagaliau prasidėjo!
Savanorystės pradžia buvo kelionė į savanorystės vietą. Kelionė visai neprailgo, nes skrydis buvo tiesioginis. Aišku, truputį nervinosi visas lėktuvas, nes tiesiogiai negalėjome matyti krepšinio varžybų :)
Mus pasitiko Violant. Ne tik su šypsena bet ir su gera nuotaika. Nuo oro uosto iki Tarregos buvo apie pusantros valandos kelio. Pakeliui dar sustabdė policija ir labai nuodugniai patikrino mūsų dokumentus. Viskas buvo gerai, tad užtrukome tik apie 10 minučių.
Jau apie antrą nakties buvome savo kambariuose ir ruošėmės eiti į lovas. Reikėjo skubėti užmigti, nes ryte mūsų laukia kelionė į Tarragoną. Ten vyko tradicinė Katalonijos šventė, kurią vainikavo bokštų statymas iš žmonių. Buvo labai įspūdinga!
Grįžom kiek pavargę, tačiau po poros valandų pilni jėgų aptarėme mūsų dviejų savaičių savanoriavimo programą ir išsiaiškinome visus likusius neaiškumus.
Dabar jau pavakarieniavę ruošiamės eiti miegoti. Ryt laukia susipažinimas su įstaiga ir veiklos baseine.
Iki ;)

Žmonių bokštas

Vakarinis aptarimas

Vakarienė

1. Visiems labas, labai džiaugiuosi, kad Jums ten smagu, linkiu sėkmės visuose savanoriavimo darbuose.

2. Mes laukėm sugrįšti į svajota lietuva linkiu laimės sveikatos ir dievo malonės

3. pas mus šalta, o jus šildotės saulutėje...