2013 m. gegužės 4 d., šeštadienis

Savanoriavimas PORTUGALIJOJE (7)

Pagal planą – šeštadienis turėjo būti poilsio diena. Bet pasitarę nusprendėme, kad pailsėsime, kai grįšime į Lietuvą.

Taigi šeštadienį keliavome į Santaremą. Mūsų vairuotojas Paulo sutiko mus nuvežti, o kai neradome nei vieno dirbančio informacijos skyriaus, jis mus ir pavedžiojo po visą miestą. Sudėtinga buvo susikalbėti, bet jis žmogus kantrus, tad jis tik kantriai laukė, kol mes prisifotografavome prie kiekvienos skulptūros ar įdomesnės sienos.
O diena pasitaikė pati karščiausia iš mūsų praleistų čia dienų. Pavėsyje rodė 26, tad ant saulės, manome, apie 35! Nusprendėme nebepasitikėti „gismeteo“ prognozėmis, nes ji šiandien prognozavo apie 21 – 22 laipsnius. Galime patvirtinti – tikrai netiesa.
Grįžtant į Pereirą, Paulo dar kartą sutiko mums parodyti Almour pilį, tik jau iš viršaus, nuo kranto kitoje pusėje. Vaizdas tikrai pribloškiantis!
Ne tik dėl kelionės, bet ir dėl karščio, grįžome visiškai išsekę. Truputėlį pailsėję, vakarienės metu peržiūrėjome visus filmukus, kuriuos nufilmavome nuo pirmos dienos Portugalijoje. Taip aptarėme ką nuveikėme ir įsivertinome kiekvienas sau kaip dirbome, ką jautėme ir jaučiame po tokios didelės patirties.
Ryt važiuosime į Fatimą – piligrimų miestelį. Anksti kelsimės, tad jau visi lovose tikriausiai miega. Tad ir mes sakome labanaktis ;) Ačiū, kad skaitote ;)
Santaremo parke
Gintarė, Daugvydas, Nerijus ir Justa
Ginybinės Santaremo sienos fragmentai
Tipinės gatvelės
Prie karo muziejaus
Santaremo turgus
Savanoriai Santareme
Dagvydas
Daugvydas perka lauktuves sesei ;)
Poilsis grįžus
Vakarienė ir įsivertinimas

1. Neisivaisduoju kaip jus istveriat toki karsti! Man vien pasiziurejus bloga darodsi ;) O siaip jus visi saunuoliai, istvermingi ir zingeidus! Geros dienos jums Fatimoje! Pasiilgom!!!! ;)